2010. július 2., péntek

Üvegek dekorálása


Történet: Apukámnak volt három, régi gyógyszertári üvege, amit nem használt semmire. Elkértem tőle, mert a formája nagyon tetszett nekem. Ezenkívül találtam az egyik fiók mélyén egy lejárt asztali naptárat, melynek oldalai havonta más és más gyógynövények rajzaival voltak tele. Így rögtön bevillant az ötlet, hogyan ötvözzem a kettőt egymással össze.
Elkészítés: A naptárból megfelelő formára kivágott képek elejére átlátszó tapétafóliát ragasztottam (amit iskolakezdéskor az áruházakban lehet venni tekercsben), de úgy, hogy körbe egy picit túllógjon a papírhoz képest. Így, észre sem lehet venni és nem olyan csúnya, mint ha más ragasztót alkalmaztam volna. Most fürdőolajat és egyéb bőrápoló kencét tartunk benne. Más likőrös, vagy olívaolajos üvegével is - készíthetünk dekoratív üvegtárolót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése