2010. július 25., vasárnap

Fúrás helyett ragasztás

Történet: Általában a konyhában tölti az idejének nagy részét egy háziasszony. Ezért praktikus, ha a naponta használt konyhai eszközök kéznél vannak (pl. kenyérvágó elektromos kés, vagy habverő turmix-szal) . A csempét viszont nem szerettem volna véglegesen kifúrni, ezért más megoldást találtam ki.
Megvalósítás: Egy-egy fa lapot lefestettem tört fehér színnel. Az elektromos gépekhez adott tartókat felcsavaroztam rá. Ahol sok hely maradt, ott egy hangulatos minicsempét ragasztottam fel (ami eredetileg hűtőmágnes volt). A fa lap hátoldalára két oldali, szivacsos ragasztószalaggal láttam el, két-három helyen. Ezt felhelyeztem a csempére és rá lehetett rögtön tenni a konyhai eszközt is. Olyan masszív, mint ha oda lennének csavarozva a falhoz, viszont ha szükséges lenne, maradandó nyom nélkül tudnám a falról eltávolítani őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése