2010. július 20., kedd

Gyertyacsillár "felspékelve"

Történet: A galériánk alatt található az étkezőasztalunk, ami fölé a - felső emeletről láncon - egy gyertyacsillárt lógattunk le. Az IKEA-ban vettem évekkel ezelőtt, nagyon olcsón. Ez ünnepek idején (pl. karácsonykor, húsvétkor) nagyon hangulatos tud lenni, főleg, hogy mindig az alkalomhoz illő gyertyákkal és egyéb díszekkel csinosítom még ki. A téli hétköznapi estéken viszont nem volt megoldott az asztal megvilágítása, ezért barkácsolni kezdtem, beleépítettem egy LED lámpát. A csillárhoz illő 2 falikart is magam alkottam, az egyik barkácsboltban vett vas kerítéselemekből összeállítva.
Elkészítés: A lámpát a csillár közepébe szerettem volna rögzíteni, ehhez egy plexi lapot kör formájúra  vágtam ki. Erre szereltem fel a lámpát,  amit aztán a csillárhoz rögzítettem. A kábelt a láncon fűztem fel,  ami az emeleti szinten egy konnektorba lett bedugva. A lámpát olyan kapcsolóval láttam el, amit húzogatással lehet fel és lekapcsolni. Azután z egyik diszkontban vásároltam egy távirányító kapcsolót, amivel még  automatizáltam is az egészet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése