2010. július 25., vasárnap

Egy ruhásszekrény stílusára elkészített üveges faliszekrény

 
Történet: Amikor megvettem sok évvel ezelőtt a hálószoba bútoraimat (amiben egy nagy franciaágy, 2 éjjeli szekrény, komód, ruhásszekrény tartozott), kiegészítettem később egy hozzá egy íróasztallal is. Azután a falra még hiányzott egy kis fali vitrin, (amibe az apró emléktárgyaimat és "csetreszeimet" tudom pakolni), hogy teljes legyen a szoba képe. Ezt viszont már saját kezűleg valósítottam meg.
Elkészítés: A nagy ruhásszekrénynek és az ágynak van egy íves motívuma, amit szerettem volna, ha visszaköszönne a vitrinnél is, mivel így ezek egymáshoz valóaknak tűnnek, mivel ugyan abban a stílusban készültek. Így a kis-szekrény arányának meghatározása után, egy papíron sablont készítettem az íves fejdíszről is, amit utána fából ki is vágtam. Az üvegajtóban apukám segített, mert ekkor még nem volt annyi tapasztalatom. A szekrénykébe ugyan olyan natúr fából még két polcot szabtam bele és az egészet len olajjal kezeltem le, tehát natúr állapotában hagytam. Az évek során a világos szín a többi bútorhoz hasonlóan beérett, így nem is látszik rajtuk a "korkülönbség".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése