2010. július 4., vasárnap

Képek decoupage (szalvéta) technikával

Történet: Hasonló csendéletről készült képeket nézegettem üzletekben megvásárlás céljából, de a végén nem vettem meg, mert ahhoz képest, hogy másolatok voltak, elég drágán árusították őket. Ezért, amikor láttam egy ilyen témájú szalvétát, (40,-Ft-ért) elhatároztam, hogy decoupage technikával elkészítem majd magamnak. Ez spórolás volt a javából!
Elkészítés: Két vékony furnér fa lapot fehér festékkel lealapoztam. Száradás után a szalvétát hártyáira szedtem és a legfelső képpel ellátott hártyavékony papírt, a már ragasztóval bekent fa lapra helyeztem óvatosan. Ecsettel elsimítottam a tetején is még egy rétegben rákent decoupage ragasztó segítségével. Amikor megszáradt, egy lakkréteget vittem még rá fel. A lapokat a tetején át fogom még fúrni és a lakásban valahol a falat fogják díszíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése