2010. július 8., csütörtök

Állólámpa "múltja és jövője"

Történet: Lomtalanításól megmenekült, egy házilag hegesztett, fekete állványzat, ami előző életében állólámpa lehetett szegény. Azonkívül, itthon találtam egy másik kacatot, egy műanyagra rápréselt, rózsaszínű kört, ami lámpa-búra volt régen. Ennek viszont hiányoztak az alkatrészei, így csak porosodott  éveken át. Aztán megérkezett az ő idejük is, újra széppé varázsoltam őket, de már együtt.
Elkészítése: A lámpaburával kezdtem, lemostam, kiszárítottam és a hiányzó 2 db alátétet - egy szigetelő lapot erősítő - csavar részéből méretre kiszabtam. Ezután a kábelt befűztem a vascsőbe, a szükséges foglalatot, kapcsolót, dugót felszereltem rá, és működött! Ezt követően a vasat átfestettem fehérre, de előtte lealapoztam. A rajta lévő háromszög alakú, kis tartó részt kicsinek találtam, ezért nem bele, hanem rá szabtam fából egy asztalkát, amit szintén fehérre festettem le. Az asztalka tetejére decoupage technikával ráragasztottam egy kör alakú szalvétát, így olyan, mint ha egy terítő lenne rajta, de ezt legalább nem kell majd mosni. /Háziasszony szemszögből nézve (-: Így, egy kopott vascsőből, most egy állólámpánk lett, ami alatt jókat lehet majd olvasni. 
 
Lehet, hogy valaki, aki aktívan figyelemmel kíséri témáimat már ki is találta, hogy bizonyos felújítások és átalakítások egy bizonyos dolog köré csoportosulnak. Szeretnék egy romantikus hangulatú vendégszobát berendezni ezekből a dolgokból. A tárgyak már készen állnak, de a szoba sajnos egyenlőre még nem. )-:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése