2010. július 1., csütörtök

Egy csillár "megfiatalítása"

Történet: Idén karácsonykor kaptunk egy csillárt ajándékba. Ahova illene, ott már van megfelelő fényforrás, ahol viszont még szükséges lenne, oda egy romantikusabb kinézetűt szerettem volna. Így hát, egy kicsit megfiatalítottam.
Elkészítés: A lámpa dobozán látható, hogy egészen sötétbarna volt a törzse, amit én szétszereltem és tört fehér színnel átfestettem (galád módon). Mikor megszáradt, egy kicsit megcsiszoltam, hogy néhol előbukkanjon alóla a sötét szín is. Így régibb és patinásabb kinézetet tudott kapni. A szalvétatechnikát ezután alkalmaztam, apró rózsák formájában. Még egyszer matt lakkal lekentem, ezzel olyan hatásúvá vált, mint ha nem fa, hanem porcelánból készült volna a törzse. Így lett nekünk Majolika csillárunk (-:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése