2020. szeptember 17., csütörtök

Kerti kukatároló készítése házilag, költségek nélkül

A koronavírusos időszak nálam igen intenzíven telt a kertemben. Az egész olyan volt mint egy dominó elv, egymás után, sorba jöttek a kreatív ötletek és a megvalósítani valók és ez mind igen gazdaságos, hatékony módon.

A kukatárolóról annyit, hogy mivel szelektíven kell nálunk a szemetet gyűjteni, így 4 db van belőle. Ezek mindig más és más helyre lettek tologatva, a szél sokszor belekapott és kifújta a benne lévő műanyag zacskókat, szemetet, az állatok szétszedték, stb. Igen ronda volt, és elegem lett belőle. 

A kukatároló alapját már nem kellett elkészíteni, mivel az a vízóra akna betonjára lett téve. A fa oszlopoknak hegesztve lettek lábak, amiket csavarokkal rögzítettünk a talapzatra.

Szereztem ingyen kapott raklap és egyéb faanyagot, ill. találtam ingyen elhozható téglát is. Ezen kívül a bitumenes zsindelyt is kaptam, egy igen kedves hölgytől, aki a kertjében gyerek mászókának a tetejét ezzel vonta be, és a maradékot odaadta nekem. Mondjuk azt a többi bejegyzésemben lehet majd látni, hogy az utolsó cm-t is felhasználtam belőle, így nagyon jó helyre került. 

Szumma szummarum, a befektetett idő és munka van "csak"a kukatárolóban, ami azért is jó érzéssel tölt el, mert mellette még szép és praktikus is lett. Mondhatom, hogy a környék legszebb kukatárolója az enyém, mert ezt nem egy fizetett szaki, hanem magam, a saját elgondolásom szerint készítettem el, igaz férfi segítség mellett.




Amíg mi szorgoskodtunk a kertben, addig az ebem felügyelte a munka menetét. 
Jó főnök lenne belőle! Attól függetlenül látszott rajta, hogy tetszik neki is a végeredmény.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése