2020. szeptember 23., szerda

Saját készítésű házszám tábla maradék vasból és fából

 

Ennek a házszámnak az elkészítése nem volt nagy idő. 


Magát a számot sok évvel ezelőtt vettem meg egy barkácsboltban. Egy igen kicsit kellett csak lecsiszolnom belőle (alul-felül), hogy a vas keretbe beleférjen. A vas keretet egy erősebb vasdrótból hajlított motívummal dobtam fel. Igaz, az összehegesztését nem én készítettem, mert az férfi munka, de a festését már igen.
Egy maradék falapot úgy vágtam ki hozzá igazítva, hogy oldalt túlnyúljon. Ezt azért tettem, hogy a falra való felrögzítéséhez legyen hely, ahova a furatok kerül. A falapot egy kicsit megcsiszoltam, ill. utána lefestettem.
A fehér szám a fekete keretben, ill. barna háttérrel igen jól látható még sötétedéskor is. A postások biztosan szeretnek ezért. :-) 



Az interneten először kerestem hasonlóakat, de amiket kapni lehetett azokat drágának találtam, bármennyire is szépek. Ezért döntöttem úgy, hogy ismételten saját kezűleg oldom meg a feladatot.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése