2020. szeptember 17., csütörtök

Kapucsengőnek, egy mini zsindelyes fedelet készítettem fillérekből


A régi csengő borítása elég kopottas volt már. Így maradék fából, ill. a maradék zsindelyből, amit a kukatárolónál használtam, készítettem egy a kapuhoz illő csengőt. A zsindelyt apró darabokra vágtam fel. Ezeket egyesével csavaroztam fel a már előzőleg összeállított és lefestett deszkalapokra. 

Anno az interneten fillérekért vásároltam valakitől ezeket a kovácsoltvas ajtó díszeket, (hasonlót tettem fel a kukatároló elejére is.)

Mivel a kábel nélküli csengőnél, ha az elem lemerül (ami elég gyakran megesik), akkor az illető csak toporog a kapu előtt. 

Ezért, hogy mind a két oszlopra kerüljön fel valami, a másikra "mint B verzió" egy régi harangot tettem fel, mint egy kis kolomp. 






 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése