2020. szeptember 18., péntek

Textiltorták, avagy papír doboz feldíszítése különféle anyaggal, és még ajándékot is rejt

Van egy ismerősöm, akinek szülinapi tortát kellett készítenem. De nem ehetőt, hanem olyat, ami valami ajándékot rejt. Ugyanekkor szintén megkértek egy másik, hasonló torta elkészítésére, de az viszont egy diplomaosztó utáni ajándékozásra kellett. Így, az alap tortám receptje azonos volt, "karamellás torta mogyorócsokis töltelékkel, csokicsíkokkal és tejszínhabbal a tetején díszítve". 

Ennek a pontos sütési receptjét most hanyagolnám :-), de ugyan olyan külsővel könnyebb volt esetemben dolgozni. 




 

Sima papír kartont vontam be anyaggal.


Utána jött a díszítés, hatékonyan és gyorsan.
 

Itt elvált a két tortám feldíszítése, A és B verzióra. 
Az egyik verziónál középen, egy különálló filcdarabra gyöngyöket ragasztottam fel az évszámnak megfelelően, ill. egy gyertyát is a közepére a hitelesség kedvéért.

A másik verziónál, ahol diploma megszerzése volt az ünneplés tárgya (és mint látni is egy okos bagoly volt a belsejében), itt a tetejére szintén egy filcanyagból kivágott körre, Ferrero Rocher csokigolyókat ragasztottam fel. A közepén lévő csokit magasabbra tettem és megfordítottam, hogy a kis kosárka legyen a kalapja. Egy kartonlapból és filcanyagból ill. arany zsinórból sapkát ragasztottam fel rá.



Ismereteim szerint, mind a kettőnek nagy sikere volt, ill. néhányan igazi tortának vélték.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése