2020. szeptember 23., szerda

Gerendapolc hangulatvilágítással

 Az emeleten van egy válaszfal, amit régi bontott téglából építettünk anno. 

Két helyen a téglát 1-1 helyen nem hosszában, hanem keresztbe tettük be, így a fa gerenda polcoknak lettek a tartói, amire csak rá kellett a polcokat helyezni. 

A polc mögé led-fényt tettem, elé pedig különféle zöld árnyalatú, formájú és nagyságú üveget tettem, amit a megvilágító fény szépen kihangsúlyoz. A másik polcon pedig van egy emlék, amit kaptam. Egy üveglap, melyet a sivatagban készítettek, különböző színű homokból rajzolták meg, ill. ragasztották fel rá a szaharát. Mivel ez is üveg, így egy dobozt készítettem mögé, amibe szintén beletettem egy kis karácsony után megmaradt elemmel működő led füzért. Ez is különleges hangulatot ad a szoba sarkának.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése