2020. szeptember 18., péntek

Diplomára készített ajándékötletek



A diploma megszerzésére emlékbe ajándékokat kellett készítenem 2 fő részére. Az egyik személynek egy textil tortát készítettem (aminek leírása az előző posztomban szerepel), ill. a doboz belsejébe egy okos baglyot tettem. Általában az erre az alkalomra kapható baglyok elég "olcsó kinézetűek". Tisztelet a kivételnek, de nekem általánosságban amit árultak nem tetszenek. Így vettem egy független plüss figurát, aminek a fejére magam készítettem el a fejfedőt. (karton, filc anyag, arany zsinór)


       



A másik ajándék szintén egy doboz volt, amibe bármilyen kis ajándékot lehetett beletenni. A doboz egy könyv formált meg, a borítójára készítettem az alkalomhoz illő dekorációt. A hozzávalók filc anyag, karton és aranyzsineg volt.






Amit még készítettem egy meglévő plüss maci felöltöztetése szintén.








 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése