2010. június 27., vasárnap

Befőttes üvegek kicsinosítása

Történet: Idén sok helyen az idő elverte a gyümölcsöket, sajnos a mi kertünkben is. Előző évben viszont barack, szilvalekvárt, cseresznyebefőttet és még sok más finomságot tudtam eltenni. Egy kamra sokkal hangulatosabbá válik, ha még egy kis plusz figyelmet szentelünk a részletekre is (üveg felcímkézése és becsomagolása). Így, még az üvegben lévő dolgokat is jobban megkívánja az ember.
Elkészítés: Az olyan anyagokat, amit már nem tudnánk mire használni, az erre a célra épp megfelelő lehet. (Én pl. egy olyan abroszt áldoztam fel, amiben több olyan folt volt, ami semmivel sem jött ki, asztalra már nem volt esztétikus tenni, viszont a kézzel hímzett virágok miatt sajnáltam volna kidobni). Több méretet vágtam ki, egy üveg körberajzolásával és egyszerűen csak cikk-cakk varrással beszegtem, vagy csipkét varrtam köré. Akinek ehhez nincs kedve vagy ideje, az szalvétát is felhasználhat, az is mutatós lehet, azonkívül évente lehet variálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése