2011. augusztus 14., vasárnap

Ahova a király is gyalog jár....

Történet: A WC elkészítését már régóta tervezgettem. A felső képen jól látszik, hogy egy kupis, tároló helységnek használtuk sokáig. Elhatároztam, hogy egy világos helységet fogok belőle készíteni. De ahhoz képest, hogy egy kis helységről volt szó, elég sok munka volt vele.

Elkészítés: Először  a szigetelést és a betonozást kellett befejezni, utána jött a csempézés. A csempe mivel csak pár db kellett belőle, egy kiárusításon vettük nagyon olcsón.
Ezután következett a falak glettelése, ill. az ajtóélek kijavítása.
 
Utána az ablakpárkányt készítettem el, amit egy rokontól kapott szekrényajtóból szabtam ki.
Ezután a  festés következett. A fehér festékbe egy kevés zöldet kevertem bele. Fura, de bizonyos szögben és fényben a fal fehérnek tűnik, néha viszont zöldnek. A lámpák és kapcsolók felszerelése következett.
Lambériázás volt a következő munkafolyamat.
 A hajópadló még a tetőtéri munkából maradt meg, ezért ezt tettük fel a falra. Ez ingyen volt és mivel nem akartam sokat költeni erre a helységre, ezt fehérre lefestve ragasztottam fel a falra. Így egy vidékies, angol stílust idéző hangulatot tudtam kialakítani.
A kiegészítők is a helyükre kerültek. A WC papír tartóról, a tükörről, a faliképről, mosdótálról már előzőleg írtam. A törölköző tartó két fiókgombból készült. A virágcsokor a tartály mögött a vízcsövet takarja el. A papír hengerek tárolására készítettem egy tartót. (Fa lámpatalpra ragasztottam egy fém rudat, aminek a tetejére gombot tettem záró kupaknak.) A kis egérlyuk sem maradhatott ki a helység hangulatából. Így végre  teljesen készen lett a ház legkisebb helysége.
 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatos lett! Meg szép!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, aranyos vagy! Fontos számomra a visszajelzésetek, ill. a biztatásotok. Így tudom, hogy tényleg érdekel titeket az, amit felteszek a blogomra, ill. amikor elfáradtam, soraitok akkor is kedvet ad a következő feladathoz.

    VálaszTörlés
  3. Nagyszerű munkát végeztél. Látom neked is bejött az egérlyuk!

    VálaszTörlés
  4. hol lehet beszerezni olyan egérlyukas matricát? Válaszodat elore is koszonom!

    VálaszTörlés
  5. Szia! Hol lehet egerlyukas fali,atricat venni? Mar nagyon regota keresem...

    VálaszTörlés