2011. augusztus 22., hétfő

Köcsögfa miniben

Történet: A Mesterségek ünnepén láttam  meg a miniatűr kancsókat tartó, mini fákat (azaz faágakat) amikre fel voltak téve. Erről előző blogban fotót is készítettem Nektek. Tetszett nagyon, mert úgy nézett ki, mint egy igazi vidéki ház udvarán lévő. Ezért, 3db mini kancsót vásároltam pár száz Ft-ért, mint vásárfiát és itthon én is elkészítettem magamnak az apró lakásdíszt. 
Elkészítés: A  kertemben a szilvafának egy ágát lemetszettem, aminek több apró ága volt. Ezt egy mini műanyag cserépbe tettem bele. A cserépbe ragasztót nyomtam, amire finom sódert szórtam. Az ágacska benne hamar megkötött, ezután már fel is függeszthettem rá a miniatűr kancsókat. Most a konyhámban az új elszívó párkányát díszíti.
Így néz ki egy igazi köcsögfa.

3 megjegyzés:

  1. De jó!! Nekem is vannak ilyen mini csuporkáim, és mindig leverem a polcról. Már kettőt el is törtem. Ezt meg fogom csinálni!! Köszi!
    Az igazi köcsögfák is mutatósak!

    VálaszTörlés
  2. Már régóta szívem vágya egy rendes nagyméretű köcsögfa (jövőre lesz is), de ez a picuri egyszerűen tüneményes! :)

    VálaszTörlés
  3. KEdves Katalin! Már egy ideje nyomozom, ki is volt a Mesterségek Ünnepén az az alkotó, akinél paraszt babaház kellékeket lehetett venni! TAlán épp tőle vásároltál! Tudsz segíteni ebben, ki lehetett az? NEm találom a névkártyát, és a neten sem jártam szerencsével! Köszönöm: Láposi Gabi

    VálaszTörlés