2018. december 9., vasárnap

Karácsonyra konyhai függönyt varrtam a hangulat fokozására

Kitaláltam, hogy idén, a fehér, semleges színű fehér függönyömet a konyhában kicserélem valamilyen karácsonyi mintásra. Néztem kész függönyöket az üzletekben, amik igen drágák voltak. Így, elhatároztam, hogy varrok egyet.
A Háda üzletben véletlenül találtam egy kockás sötétítő függönyt, de csak egy darab volt belőle. Ezt kettévágtam, hogy legyen belőle jobb, bal oldali is és felső rész belőle. Szintén itt vettem egy fehér anyagot is, amire szívecskéket varrtam ill. szívgombbal rögzítettem fel rá. Azután a tetejére egy Ikeában vett hasonló, piros kockás konyharuháből varrtam meg a szegőrészt. A sötétítő függönyt fából készült karácsonyfadíszt alakítottam át. Szerintem jól sikerült.


Inspirációk, hasonló karácsonyi függönyökből.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése