2018. december 9., vasárnap

Faládák készítése, trapéz formára szabva

Nappaliban a dívány mögötti rész a télikert, ahol eddig a növények különböző hokedlin és állványokon álltak eléggé össze-vissza. A teret kihasználva, kitaláltam, hogy ide két, görgőkön elhúzható faládát fogok készíteni, amibe olyan dolgokat fogok bepakolni, ami igen ritkán szeretnék elővenni. Ezek az apukámtól rám hagyott hobby repülők és hajómodellek voltak, amiket nem szerettem volna elkótyavetyélni, kidobni, de porfogóként sem akartam elől hagyni őket. Ez pont egy jó helynek tűnt a láthatatlanná tételükre.
Kaptam sok laminált padlólapokat, ezeket használtam fel rá. Először az aljzat részt szabtam ki a két oldalnak, azután a görgőket szereltem fel rá. Utána jött a láda külső faváza, amit igen stabillá tettem fém merevítőkkel, mivel nehéz cserepek és növények kerülnek a tetejére. Az oldalakat bevontam a falapokkal, (igaz, nem minden oldal lett egyforma színű a maradékok közül, de nem is látszik minden oldala egyszerre. Hátoldalt például csak a kertből lehet látni). Ezután következett a láda teteje, ezt is méretre vágtam és zsanérokkal erősítettem egymáshoz. Ezeket a műveleteket kétszer kellett elkészítenem és egymás mellé beállítva végül egy egybefüggő ládának látszik. Amikor készen lett, visszatoltam elé a díványt is és a kacatok eltűntek végre.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése