2011. szeptember 9., péntek

Mennyezeti lámpa kompozíciók

 Tegnap egy plázában sétáltam. Az egyik ruházati cég kirakatában láttam és fotóztam le ezt a lámpa műalkotást, ami a bábuk felett lógott. Egy tőből hat különböző ernyő lógott különböző hosszúságban. Az arany színű, szerintem egy lefordított műanyag virágtartóból készülhetett.
Ezen a furcsa mennyezeti lámpa kompozíció témáján elindulva, találtam még néhány hasonlót az interneten. A csészéktől a keménykalapon át a rekeszekig mindenből lehet lámpa, ill. csillár.
Ezek aztán még jobban tetszenek, mivel újrahasznosításról is szólnak. Nem is gondolná az ember első ránézésre, hogy miből készültek. Az első üvegcsillárra hasonlító csillár műanyag ruhafogasokból, a második egy közlekedési lámpa sárga armatúrájából, a harmadik literes PET palackokból (csíkokra felvágva és a kupak felé visszahajlítva), ill. az utolsó fém sörös és üdítős palackok nyitófüléből készült. Ez kreativitás a javából!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése