2011. február 14., hétfő

Patchwork egy kicsit másképpen!

Történet:  Nekem mindig is tetszettek ezek a romantikus, apró anyagokból összevarrt, patchwork ágytakarók és párnák. Az áruházakban nézegettem már őket és az árukat is, kb. 25.000 ft-tól kezdődik egy ilyesmi ágytakarónak az ára. Nekem sajnos erre, ennyi pénzem nincs, ezért jött egy jó kis ötlet! Az Auchanban textil leárazások voltak nemrégiben és ott felfedeztem két egymástól teljesen távol álló terméket. Egy polártakarót és egy mintás, nagyméretű vászonabroszt. Rögtön be is indult a fantáziám! A polár elektrosztatikus, a vászon nem. A polár meleg, a vászon nem. Ezek együtt jól meglennének, egymást kiegészítve nálam.

Elkészítés: Az abrosz természetesen teljesen más méretű volt, mint a pléd. Rövidebb és szélesebb. Mivel a minta végig varrottnak látszik a kockák szélén, ezért egyik oldalon levágtam és a másikon pedig csak toldottam a darabokat. A zikk-zakk varrást és ugyan olyan zöld színű cérnát használtam a polárhoz történő hozzávarráshoz, mint ami a mintában is van. Így észre sem lehet venni sem a toldást, sem a körbeszegést. Ez a kis projektem kevesebbe került, mint 2.000,-Ft és még szép is lett! Nem is beszélve, az időtakarékosságot, ami manapság egy háziasszonynak fontos momentum! (-:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése