2010. december 22., szerda

Szoba-ajtó táblácskák

Történet: A házunk emeletén lévő szobák ajtajait nem olyan régen vásároltuk meg. (Az építkezés már csak ilyen! Amikor van egy kis pénz, haladunk lépésről-lépésre.) Lefestem őket sorba, amikor van egy kis időm. Arra gondoltam, hogy minden helység fog kapni egy kis táblát, hogy a szoba funkciójára, stílusára hangulatára stb. infó legyen majd a vendégek részére is. Az ötletet Skóciában való utazásom ihlette, amikor is egy gyönyörű ódon kastélyban szállásoltak el minket. Ott a kastély régi lakóiról voltak elnevezve a szobák, az ajtó szép tábláin.  Ezek a szobák mind a lakójuknak megfelelő hangulatú berendezéssel voltak bebútorozva.
Elkészítés: A táblafeliratokat számítógépen megterveztem, azután színes nyomtatón ki is nyomtattam őket. Fa lapokra decoupage technikával felragasztottam a már kivágott címkéket. Mikor már megszáradtak, az ajtókra két kis csavarral felerősítettem. (Bármikor leszedhető).

1 megjegyzés: