2010. augusztus 22., vasárnap

Hajpánttartó és dísz 2:1-ben

Történet: Egyszer kaptam, egy plexi, átlátszó csövet, ami eredetileg egy kirakatban volt, mint tartó elem. Akkor még nem tudtam, hogy mit fogok vele kezdeni. Aztán jött az ötlet, hogy a kagylóimnak ez lesz a helye, így nem fognak porosodni. Aztán jött a következő elgondolás, hogy a hajpántjaimnak is kitűnő helyül szolgál a fürdőszobában.
Elkészítés: A plexi aljára és tetejére egy átlátszó lapot tettem, hogy a benne lévő kagylók, amiket évek alatt gyűjtöttem össze, ne essenek ki és ne koszolódjanak. A hajpántok (igaz, ennél több szokott rajta lenni), is így mindig kéznél vannak. 
A kagylókból még faliképet is készítettem. 
A fonott kosárka elejébe ragasztottam még egy kagylót. Ezt viszont gipszből öntöttem ki egy műanyag forma segítségével. Száradás után ragasztottam a kosárkához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése