2020. július 9., csütörtök

WC papír tartó baba

Volt egy kedves hölgy, aki szeretett volna a kislányának egy olyan babát, amelyik a wc papírt tartja. Felhívást tett fel egy csoportban, hogy ki tudna neki ilyet készíteni, én pedig elvállaltam az elkészítését. Annyi kérése volt csak felém, hogy ne ülő, hanem lógó, álló verzióban készüljön el. Először is, mivel nem volt sablonom hozzá, a szabásmintákat is meg kellett terveznem hozzá. Legjobban a ruhák megvarrását élveztem benne, főleg a papucsét és a köpenyét. Nagyjából az elemek arányosak voltak, de bevallom, hogy a turbánt a fejére egy kicsit kicsire szabtam, de mivel ez volt a prototípus, ez a kis malőr belefért szerintem.

Készítettem róla egy kis összeállítást, fogadjátok szeretettel.





A megrendelőm pedig nagyon örült a babának, amit a kislányának vitt haza, küldött is róla egy fotót.



Az interneten nagyon sok cuki figura található, nekem legfontosabb a pofija volt, mert szerintem az ad lelket a kis figuránknak.








Volt segítségemre egy külföldi videó is, amin a menetét elmagyarázták.
https://www.artesanatopassoapassoja.com.br/boneca-porta-papel-higienico/








2 megjegyzés: