2020. június 23., kedd

Egy rozoga boros dobozból szekrényke készült a WC mini mosdója alá


Az saját kezűleg elkészített WC, egy kicsit vidékies hangulatú lett a kiegészítők révén. 

Ehhez egy újabb kiegészítő elem készült, vagyis egy kicsi mosdószekrény, ahova a cipőpucolós dolgokat is el tudom pakolni. 
A garázsban volt egy elég nagy méretű boros doboz, ami dupla oldalú volt. Bevillant, ha maradék lécekből egy kis ajtót készítek rá, akkor jó lehet az a mosdó alá. Mivel maga a mosdó is igen kicsi, így nem nagyon találtam oda való méretű szekrénykét. A rozoga fa dobozt, (vagy nevezhetem ládának is), megerősítettem, kiegészítettem oda szabott lécekkel és lefestettem. Elsőre a zöld szín nem olyan lett sajnos, mint a már meglévő kiegészítők színe, így újra festettem egy kevert színnel. Az elején szalvéta technikával ragasztottam fel a kis rózsás mintát. A szekrények fa gombjai is ugyan így lettek díszítve. A szekrényke lábai is szekrénygombok lettek, csak azok nagyobb méretben. Az egész munkálathoz csak a 4 lábnak való gombot vásároltam meg, a többi az itthon meglévő anyagokból készült el. Az egész 2 napi munkával és pár száz forintból lett meg.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése