2020. május 8., péntek

Kandalló díszrács 400 Ft-ból

Ennél az ötletemnél inkább a díszítés volt a lényeg és a funkció, nem pedig a praktikum, mivel a kandalló üvegajtóval van ellátva, így a parázstól nem kell tartani és attól sem, hogy kisgyerek vagy kutya a közelébe kerüljön a tűznek.

Tehát, az egyik hyper-ben vásároltam 400,- Ft -ért egy műanyag, kerti virágágyáshoz való kerítést, amit elvileg a földbe kell leszúrni.

Helyette, én az itthon lévő maradék falécekből készítettem hozzá egy keretet, amit beragasztottam oldalt és alul a fába vésett kis lyukakba, így még stabilabbá téve az egészet.

A fa léceket szintén oldalt kis fém lapokkal egymáshoz csavaroztam és miután megszáradt, a fa részeket is lefestettem feketére (a változatosság kedvéért azt is vashoz való kalapácslakk festékkel, hogy tutira úgy nézzen ki, mint ha vas lenne. A műanyagot is átkentem egy kicsit, hogy egységes legyen az egész.

Ha valaki megkérdezi, hogy a műanyag hogy bírja a meleget, ha begyújtok a kandallóba, az a válaszom, hogy sehogy, mert akkor elveszem onnan, és az alatta lévő fahasábok elé rakom, mert ott is jól néz ki. Egyébként az év nagy részében nincs használva a kandalló, így hosszú ideig tudok benne gyönyörködni.

Ha valaki nem tudja, hogy hogyan is készült a rács, akkor nem is gondolná szemmel láthatóan, hogy nem is vas a "vas".





és a végeredmény:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése