2017. március 21., kedd

Törött lábú szék új élete



A munkahelyemen az IKEA-ban vásárolt szék megadta magát, egy több mint 100kg-os testes kolléga alatt. Konkrétan, az ülő rész alatt a jobb hátsó lába szálkásan törött lett egy rossz mozdulat után. Így, szegény széknek a sorsa megpecsételődött, ki akarták dobni. Ekkor jöttem én, mint Superman és megmentettem.  Hazahoztam és először a lábtörést gyógyítottam meg, így masszívabb most, mint újkorában. De azért sajnos volt nyoma a törésnek és ekkor gondoltam arra, hogy az itthon lévő spárgával el fogom takarni azt. De ha már a lábát díszítem a takaró kötéssel, akkor a háttámlát is megszőttem vele. Egész afrikai stílusú lett ez a drapp - fekete színvilág együtt. Ilyen volt a szék eredetileg, a balesete előtt.

és ilyen lett, a "kezelés és kötözés" után.


Nektek hogy tetszik? Teljesen más karaktert és egyéniséget kapott szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése