2011. január 30., vasárnap

Saját készítésű sodrófa süteményforma


Kedves Anna! Kimondottan a Te kedvedért megmutatom, hogy hol tartok most a sodrófa elkészítésében. A készen vett fát felosztottam egyenlő távolságokra, azután húsvéti motívumokkal rajzoltam tele.  Utána befogtam egy satuba, hol az osztás vonalakat kifaragtam vízszintes és függőleges irányban. Belekezdtem már a motívumok kifaragásába is, de most egyenlőre idáig jutottam. Amennyiben előrébb fogok tartani, akkor azokról is be fogok számolni!

3 megjegyzés:

  1. Hát Te milyen ügyes vagy!Kiváncsian várom a végeredményt, de már most leszögezem, hogy le a kalappal előtted!:)

    VálaszTörlés
  2. Őszintén, én magam is kíváncsian várom a végeredményt (-: Nem könnyű dologba vágtam a fejszémet, akarom mondani vésőmet. (-:

    VálaszTörlés