2010. szeptember 27., hétfő

Régi könyv új szerepben - virágtartóként

Történet: Egy kedves ismerősömtől kaptam egy régi, rossz állapotban lévő könyvet, amiből lapok hiányoztak és össze voltak firkálva az oldalai. Így eredeti funkcióját, hogy olvasni lehessen rég elveszítette. Ezért, új életre keltettem azzal, hogy díszt készítettem belőle.
Elkészítés: A rossz állapotú könyvön kívül még egy műanyag fagylaltos dobozra, szikére, csomagolópapírra és sziklakerti növényekre volt szükség. A könyvet kívülről csomagolópapírral vontam be. A doboz magasságát a könyv magasságának megfelelően levágtam. A doboz körvonalát a papír közepére átrajzoltam és elkezdtem szikével körbevagdosni. (Több oldalt egyszerre). Így fokozatosan haladtam lejjebb, míg el nem értem a könyv hátsó borítóját. A műanyag tálba beültettem a növényeket és utána a helyére tettem.

Az interneten találtam hasonló ötleteket, hogy a régi könyvek megússzák a kidobást. (-:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése