2011. december 29., csütörtök

Játékos kismacska

Ezt a kiscicát egy állatokat szerető rokon kislánynak készítettem el ajándékba. 

Az asztali tolltartó alapanyaga egy fém kávés-doboz volt, amit maradék fonalakból kötött "huzattal" takartam el. Alul - felül kétoldalas ragasztóval rögzítettem hozzá a doboz falához. A macska fejét és testét egy falapból vágtam ki. A szemekre és a nózira - hogy csillogóbb és élethűbb legyen - 3D festéket kentem fel. A kiscica -mivel kíváncsi és játékos, ezért azt a hatást szerettem volna elérni, mint ha belebújt volna a dobozba és onnan kémleli az eseményeket. Maradék szőrméből kapott egy kis pamacsot a mellére és kialakítottam egy mancsot is, amit a doboz falára ragasztottam fel ragasztópisztoly segítségével. Az asztalon, a tollak és ceruzák társaságában így némán azt figyeli, hogy a gazdija rendesen megtanulta -e a házi-feladatát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése