2011. június 25., szombat

Csiga-biga ...

Történet: Tilda jól ismert csigáját már sokan elkészítették, most nekem is kedvem támadt hozzá, hogy legyen ilyen kedves, saját csiga-bigám. Igaz, a kertemben van bőven az élő csigából, de azért az mégsem ilyen kedves, sőt. Az a jó ebben a figurában, hogy sokféle mintájút és hangulatút lehet belőle készíteni. Én az itthon talált maradék anyagokat szedtem elő hozzá.

Elkészítés: A szabásminta szerint kivágtam a két elemet, a testét és a házát. Ezután összevarrtam és kitömtem. A két elemet egymáshoz pelenkaöltéssel varrtam össze, amit egy szalaggal takartam el.
Ezután jött a díszítése (gombokkal) és a szemek megrajzolása). Az állatkámat egy boros-dobozra ragasztottam, aminek a tetejét előtte egy vászonnal húztam be. A mögötte lévő kis párna levendulával lett kitömve, így kellemes illatot ad.
 Az interneten sokféle megoldást találtam még belőle, amiből feltettem néhányat. Csíkosat, virágosat, ducit ill. soványkábbat.
 
Kertem kíváncsi csigája, aki az ajtó üvegén felmászott 2m magasságba, hogy onnan nézzen körül.

1 megjegyzés: