2011. június 21., kedd

WC papír tartó fából

Történet: A múltkori újságtartó után úgy gondoltam, hogy WC papír tartót is készítek maradék faanyagból, de most más formájú bodegával.

Elkészítés: A hátfalat vágtam ki először. A felső részen vékony lécekből kialakítottam a bódé ajtaját. Alsó, szélesebb részen, ahol a papír van, kimértem, hogy minél jobban elférjen egy guriga. Belső részét a falának úgy alakítottam ki, hogy egy fa hengert felülről bele lehessen helyezni. Ezután lekerekítettem az oldalakat, ill. ragasztóval + hátulról csavarokkal rögzítettem egymáshoz. Az aljára két fiókgombot csavaroztam fel , hogy ha vattát vagy illatosítót szeretnék majd alá felakasztani, legyen rá lehetőség. A "bodegát" itt is tört-fehérre, a többi részt pedig fehérre festettem le. Az ilyen épületekre grafitit szoktak ráfesteni a "vendégek", vagy belevésnek valami szöveget a "vandálok", hát én is az utóbbit megtettem egy kicsit. :-)

3 megjegyzés:

  1. Mennyi jó ötlet, és megvalósítás :)
    Ez díjárt kiált! :)))
    Nézz be hozzám, van ott egy meglepi Neked! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon tuti!Szeretném az engedélyedet kérni, hogy kirakhassalak szerény kis blogomra!Szívesen nézegetem az ötleteidet.

    VálaszTörlés
  3. Szia Medora! Aranyos vagy, hogy blogodra kiteszel, persze, hogy engedem, miért is ne. Azért is teszem fel a blogomba az "ötleteimet", hogy minél több ember ismerje meg azokat. Köszi még egyszer kedves soraidat!

    VálaszTörlés