2011. június 13., hétfő

Tükröm-tükröm mond meg nékem.....

Történet: Ahogy azt már egy másik anyagomban is említettem, kaptam ismerősömtől egy fésülködő asztalkát. Ennek volt egy tükre, aminek a rögzítése már hiányzott.

Elkészítés: Készülőben van egy "vendég WC", aminek a burkolása most zajlik. Majd arról később fogok beszámolni. Hogy ezt most miért írom? Mert ennek a helységnek lesz egy kis mosdója, ami fölé éppen megfelelő lenne ez a tükör. De így nem tetszett, sötétbarnán és stílus nélkül. Ezért, fából kivágtam egy kis polcot alá, két íves rögzítővel. A tetejére pedig vágtam egy hasonló ívű díszítést, amire egy fa virágot ragasztottam fel. Két végére pedig a fésülködő asztalka fiókjainak gombját csavaroztam fel. Az általam kivágott elemeket lecsiszoltam és ezután egymáshoz rögzítettem. Ezután jöhetett az alapozás és a végleges festés. Amikor megszáradt, finom csiszolópapírral megsmirgliztem, így néhol előbukkan a sötét festék, ami patinázza a tárgyat. Olyan, mint ha egy öreg parasztházból származna.

1 megjegyzés: