2011. június 21., kedd

Próbaba házilag

Történet: Próbababát sokat látunk az üzletek kirakatában, általában hasonló vékony testtel. Nekem a varráskor használt próbababák sokkal jobban tetszenek, mivel azok formájában és elkészítésében is sokkal változatosabbak. Lehet pl. fémből, nádból, papírmaséból, vagy akár purhab-ból is kifaragni, ill. elkészíteni.


 Elkészítés: Én is készítettem egyet magamnak, igaz egy kissé más technikával. Először is felhúztam egy régi pólót, amiért már nem volt kár. Utána saját magamat tekertem körbe ragasztószalaggal, ami elég muris lehetett, ha ezt valaki ezt látta volna. Mivel nem volt segítőm, így én elöl vágtam szét a pólót. Utána a nyaknál egy műanyag dobozt dugtam be, amit egy anyagba tekertem előtte. A kéznél lezártam a nyílást és a test kitömése következett. Régi pamut ruhákat használtam fel rá. A lába az én esetemben apukám régi, fából készült fotóállványa volt, amire rácsavaroztam egy (kutyatápot) tartó fém edénynek a tetejét, amit egyszer egy üzletben kaptunk. Azt középen kifúrtam és anyacsavarral rögzítettem a lábhoz. Ezután a kitömött testet ráhelyeztem a fémre és kétoldali ragasztóval körberagasztottam. Az egyik romantikus blúzomat tettem fel a próbababámra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése