2011. június 5., vasárnap

Kertem szépségei - májusban














Nem olyan nagy a kertem, de mindig más és más arcát mutatja meg. Sokszor titkokat is rejt előttem. Ilyen a ház előtt lévő bodzabokor, amit a párom mindig kivágott, mert valami gaznak gondolt. Most idén készítettem belőle finom bodzaszörpöt. 
A ház mögötti árnyékos "senki" földjén pedig elszaporodott az erdei szamóca. Igaz, igen pinduri a termés rajta, de különlegesen finom az illata és az íze is. A leszedése viszont a miniatűrsége miatt egy kicsit hosszabb ideig tart.

A virágok is fantasztikusan szépek, a rózsabokrok illata mámorító, amit a lakásba is be tudtam csempészni egy kicsit. A kertem "menyasszonya" pedig a kút mögötti hatalmas bokor, ami a súlyánál fogva szétomlott minden irányba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése