2011. június 5., vasárnap

Fürdőszobám "csecse-becséi"

A fürdőszobánkról tettem már fel régebben anyagokat. A fürdőszoba hangulatához hozzátartozó apró dekorációimról viszont még nem, ezért ezt pótlom. Elkészítés: A tengerparti nyaraláskor szedett kagylókat felragasztottam egy kartonra. Ezt úgy kell elképzelni, mint egy sütis dobozt, aminek van oldala is, így mélységében elférnek benne a kagylók. A tetejére pedig ráragasztottam egy meglévő, üvegezett képkeretet. Így nem porosodik és falra is feltehető.
Másik ötletem az volt, hogy egy fonott kosár oldalára díszítésnek felragasztottam egy gipszből öntött kagylót, amit előzőleg én öntöttem formába hobbi-gipszből. Megszáradás után ragasztópisztollyal rögzítettem fel rá. 
Az ablakban egyéb tengerparti hangulatú dolgok vannak, mint óriáskagyló, csillag, szivacs, mini világítótorony, korall halakkal, stb. van. Párom szerint ezek porfogók, szerintem viszont fontos hangulati elemek. :-)

1 megjegyzés: