2011. június 17., péntek

Boros dobozból újságtartó

Történet: Pár bejegyzéssel ezelőtt feltettem egy anyagot a WC dekorálásáról és kiegészítéséről. Ott voltak jópofa megoldások újság és WC papír stb. tartókra. Én is készítettem egyet saját verzióra, meglévő alapanyagból.
Elkészítés: Először is egy boros-dobozt (1. kép) alakítottam át úgy, hogy a kihúzható elejéből a középső részt kivágtam. Így csak a szélén maradt meg peremnek a lap. Azután a tetején lévő díszlécet leszereltem róla, (4. kép) hogy fordított helyzetben is betolható legyen a sínben a fedőlap. Így az ív már a tetejéről az aljára került. A doboz elülső sarkait lekerekítettem ívesre s az egészet lecsiszoltam. (6. fotó)
Ezután vékony lécekből kiszabtam az "árnyékszék" azaz házikó falát (5. kép). A lécek végeit lesmirgliztem, ezután összeragasztottam először egymáshoz, utána a boros dobozhoz (7. kép). Miután megszáradt, lefestettem az egészet fehérre, kivéve az épületet, az krémszínűre, hogy eltérjen a hátterétől (9. kép).
Ezután már csak az apróbb finomítás maradt hátra. Az ajtóra kis zsanért és kilincset tettem, egy mini szögre pedig egy táblát, FOGLALT felirattal. (Ez annyira nem látszik a fotón sajnos). A háttérbe pedig ÚJSÁGOK felirat került. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése