2011. június 13., hétfő

Ablakba való korlátszegély, virágládáknak

Történet: A házunk emeleti ablakai közül három is van, amelyik íves, úgynevezett ökörszem ablak. Most került sör arra, hogy a külső íves részt lefessem, ill. hogy virágláda kerülhessen ki rá. De hogy le ne essen, ezért mini kerítést készítettem hozzá, amit két oldalt felcsavaroztam az ablak külső lambériájához.
 Elkészítés: Egy hosszú lécet méretre vágtam az ablak nagyságának megfelelően. Maradék rövid léceket pedig egyforma méretre szabtam. A csúcsokat egyszerre, 2-3 db-ként vágtam ki, hogy szaporább legyen a munka. Ezután mindegyiket egy pontban előre kifúrtam. A lécek közötti távolságot egységesen bemértem, (minden léc között két lécnyi távolságot hagytam ki). Amikor a csavarok a helyükre kerültek, jöhetett a festés. Az ablakba a szobából kihajolva csavaroztam fel, a  ami biztos elég mókás lehetett ha valaki látott esetleg a szomszédból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése