2011. január 9., vasárnap

Levél-párna

Történet: Az egyik korábbi bejegyzésemben látható, hogy milyen párnákat találtam az interneten. A levél párna annyira megtetszett, hogy én magam is elkészítettem egyet.
Elkészítés: Találtam egy frappáns szöveget, ami a párnához megfelelőnek találtam. (Nyugszik a hajnal, Pihen a táj. Nem tudok aludni, mert valami fáj....) Egy vászon anyagból párnahuzatot varrtam. A szöveget először papírra kinyomtattam, azután indigó segítségével halványan átrajzoltam az anyagra. Ezután, üzletben kapható textil festékkel átírtam a szöveget. A párna anyaga közé kartont tettem, hogy ne üssön át esetlegese a festék. Levélen a bélyeg, eredetileg egy ruhabélésben lévő textil címke volt. Most új funkciót kapott. A tintafolt plecsnit azért tettem még rá, mert a régi tollakkal ez bizony gyakran előfordult. Remélem, másnak is tetszik! Gyorsan kész lett és mégis mutatós a többi párna között.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése