2010. június 26., szombat

Vaskorlát másképpen - fonalból

 Történet: Saját erőből történő építkezés, az egy pénzt felemésztő dolog. Amíg a bizonyos dolgokra nem gyűlik össze a pénz, addig is van megoldás. Mi esetünkben, míg nem lesz vaskorlát az emeleten, addig odaálmodtam egyet.
Elkészítés: Készítettem egy stabil, fa oszlopot, amire vízszintesen egy lécet rögzítettem. Erre a lécre, egy vastag, vászon sötétítőfüggönyt húztam, ami a korlátom alapja lett. Ez takarja el a kíváncsi szemtől a mögötte lévő dolgokat. Vettem egy gombolyag vastag, fekete fonalat, amit elvágás nélkül, ide-oda tűzködtem gombostűvel. A motívumnál először a függőleges és vízszintes "léceket" tűztem meg, utána következett a finomítás, az ívekkel. Amikor már minden gombostűm elfogyott, (-: akkor fekete cérnával egyszerűen rávarrtam a fonalat az anyagra. Ezt az eljárást, akár egy ágy mögé a falra, mint díszes (falvédő) ill. ágyrács is el tudnám képzelni, más motívummal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése