2010. június 22., kedd

Fa díszdobozok sajátkezűleg

 Elkészítésük: 
Kagylós doboz: Olaszországi nyaralásból gyűjtött kagylós-csigákkal raktam ki a fa doboz tetejét és oldalát. Utána lakkal lefújtam, hogy fényes legyen a felszíne. Nagyon strapabíró, régóta megvan és nem potyogott le róla kagyló.
Régi hangulatú fa doboz: Először lealapoztam, repesztő lakkot alkalmazva még egy réteg festéket vittem rá. Utána ráragasztottam a babát, amit egy újságból vágtam ki. A doboz széleire fa faragványt ragasztottam fel, amit szaküzletben lehet külön kapni. Ebben a dobozban régi tárgyakat tartok, ami illik a doboz hangulatához.
Ebben a lapos fa dobozban, eredetileg tubusos olajfestékek voltak. Középen lévő emblémát eltakartam a női képpel, ami megtetszett és egy kartonból vágtam ki. Most nyakláncok tárhelye.
Fehérre festettem a boros dobozt, aminek a tetejére rózsát ragasztottam fel, decoupage technikával.
Egy másik boros dobozt használtam fel arra, hogy egy nagyon régi, foszladozó, csipke ágytakaró egy részét megmentsem az utókornak. Az épen maradt részt lefújtam festékkel először, s miután megszáradt, decoupage ragasztóval felragasztottam a doboz tetejére. A széleit vékony lécekkel takartam le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése